2012. február 25.

Újdonságok

Üdvözlet!
Néhány újdonság történt az elmúlt napokban. Először is a blogon új menüpont jött létre: Könyvajánló. Itt a jelenleg meglevő könyveimről írok néhány szót, amely egyben javaslat is, hogy melyik könyvet érdemes megvennie egy madárbarátnak. Másik dolog, hogy a weboldal is új menüponttal, az Odú-val. Itt (http://www.varosimadarak.hupont.hu/43/odu) rengetek információ található az odú készítéséről, méreteiről, faladataival. Már tavaly megígértem, hogy odútáblázat fog felkerülni a weblapra. Most az is felkerül ebbe a menüpontba. Újdonság még, hogy a weboldal főoldalán az információk alatt található ilyen: Blog információk. Ez arra szolgál, hogy az aktualitásokat amit a blogra írtam megjelenítse.
Továbbá bejelentem, hogy beruháztam egy új webkamerára, ami jobb képeket és felvételeket készít. Így hamarosan szebb képek fognak felkerülni. Ennek kapcsán új menüpont fog keletkezni (a nevét majd még kitalálom). Főleg a fotózással lesz kapcsolatos. Nem sokára összegyűlik az anyag egy vadonat új videóra is. Tehát sok fejlesztés van és lesz, úgyhogy elkeseredésre semmi ok, fejlesztésekből egyenlőre kifogyhatatlan vagyok. :)
Régi webkamerával készült kép


Saját készítésű odú